Wiedza ma Moc – Baw się matematyką z ICRA4kids

Nowoczesny globalny świat konfrontuje nas z RÓŻNICĄ, różnicą ras, kolorów, kultur, stylów życia, ale również różnicami ekonomicznymi, dla których właściwym określeniem są NIERÓWNOŚCI. Skuteczne odnalezienie się w nowoczesnej rzeczywistości wymaga więc zmierzenia się z RÓŻNICĄ i NIERÓWNOŚCIAMI.

Nierówność

W przypadku dzieci nierówności te oznaczają między innymi nierówny dostęp do edukacji, co powoduje, że RÓŻNICE w miarę rozwoju się pogłębiają, co w dalszej kolejności prowadzi do konserwacji nierówności społecznych, a to rodzi frustrację i napięcia.

Szkoła jako podstawowa instytucja socjalizacji stara się podjąć zadanie pracy z nierównościami, nadrabiając dodatkowo zaniedbania w kapitale kulturowym, wyniesione ze środowisk rodzinnych. Tradycyjne podejście edukacyjne nie jest jednak wystarczające. Wyrównanie nierówności wymaga dodatkowego wysiłku i zaangażowania.

Dlatego w ICRA4kids chcemy stawić temu wyzwaniu czoła otwierając program wspierania edukacji matematycznej u dzieci. Bazujemy na sprawdzonym podejściu propagowanym przez KIPP: „Work hard, be nice”. Te dwie zasady „pracuj ciężko” oraz „bądź miły” zbliżą Twoje dziecko do upragnionych studiów.
Wiemy, że przede wszystkim w wakacje spada kontakt dzieci z wiedzą, co dodatkowo utrudnia wejście w nowy rok szkolny. Dlatego proponujemy, aby rodzicie rozbudzali w dzieciach nawyk rozwiązywania nieskomplikowanych zadań matematycznych co parę dni.

ICRA4kids przygotowała zadania matematyczne dla Twojego dziecka, które można znaleźć na stronie: www.icra.com.pl/edu.

samochód

Pomagaj nam w tym wysyłając własne propozycje zadań na kontakt@icra.com.pl
Pamiętaj! Głównym celem programu ICRAedu jest nadrabianie zaległości edukacyjnych poprzez ćwiczenie.

Krzysztof Dresler

Prezes Zarządu ICRA sp. z o.o. która oferuje rozwiązanie scoringowe pozwalające na obniżenie kosztów kredytów prywatnych i firmowych

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *